Klantenservice
Elke dag wordt er hard aan een optimale beleving gewerkt bij Doozies.nl. Om dit te kunnen waarborgen hebben we een aantal voorwaarden gesteld. Hieronder kan je ze allemaal nog eens rustig nalezen. Heb je vragen of opmerkingen? Stuur ons een bericht en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Algemene voorwaarden
Lees hier!Terugbetalingsbeleid
Lees hier!Verzendbeleid
Lees hier!Privacy beleid
Lees hier!Contactinformatie
Zie hier!Contact
Klik hier!Veel gestelde vragen
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Toch niet wat je verwacht had? Geen probleem! Klik hier voor meer info
Kan ik een bestelling als cadeau laten inpakken?
Jazeker kan dat! In je winkelwagen kan je een speciaal bericht achter laten. Als je hier neerzet dat het pakketje ingepakt moet worden. Pakken wij hem voor je in! Ons inpakpapier is universeel maar wel heel feestelijk.
Hoe maak ik een account aan?
Door rechtsboven op het poppetje te klikken kom je op een inlogpagina. Onder de knop 'Inloggen' staat de knop 'Account aanmaken'. Volg hier de stappen en bevestig je account via de mail die naar je opgegeven emailadres wordt verstuurd. Let op, Soms beland de mail per ongeluk in de spam.
Versturen jullie ook buiten Nederland?
Nee, helaas versturen we alleen nog binnen Nederland. Wel zijn we druk bezig om ervoor te zorgen dat we zo snel mogelijk naar het buitenland kunnen verzenden.
Hoe kan ik een kortingscode toepassen?
Na je winkelwagentje kom je in het afrekenscherm. Hier staat recht een vak waar je jouw kortingscode kan toepassen.
Doet hij het niet? Neem dan even contact met ons op via de chat (rechts onderin je scherm) of via bovenstaand formulier. We helpen je dan zo snel mogelijk op weg.